4 jednoduchá pravidla, díky kterým vaši klienti neodejdou ke konkurenci

Rate this post

Získání nového zákazníka není levná záležitost. Pokud jste došli k závěru, že vás reklamní kampaně enormně vyčerpávají, pokuste se raději udržet stávající klientelu – uchopíte-li budování vzájemně prospěšných vztahů za správný konec, ulevíte rozpočtu a současně citelně posílíte prodej. Jenomže jak správě tušíte, nic není úplně zadarmo a vytvoření pevného pouta mezi firmou a klientem bohužel není tak úplně snadné. Klíčové je dodržování základních pravidel, s nimiž vás seznámíme v následujících řádcích.

Contents

1. Kvalitní zboží a služby na vysoké úrovni

Nabídkou prvotřídních služeb či zboží se chlubí každý druhý, ale slibům nakonec dostojí jen málokdo. Pamatujte, že jít cestou nejlevnější firmy obvykle není nejlepší nápad – na nejnižší ceny slyší problematická skupina zákazníků. Z dlouhodobého hlediska je mnohem bezpečnější budovat jméno na kvalitě, odbornosti a vstřícném jednání.

2. Zakládejte si na individuálním přístupu

Žijeme ve velmi rychlé době a často se zdá, že z obchodních vztahů vymizel individuální přístup. Většina zákazníků přitom vyžaduje pravý opak – lidé chtějí zažít pocit, že se o ně prodejce či poskytovatel služeb skutečně zajímá. Ale jak toho docílit? Jedním ze zaručených způsobů jsou nabídky „na míru“ – takové kampaně snadno vytvoří CRM software, do kterého si průběžně ukládáte veškerá prodejní data.

3. Nabízejte odměny za věrnost

Zákazníci, kteří se s vámi rozhodnout spolupracovat dlouhodobě, by měli být náležitě odměněni. Nabízejte slevy na další nákup, zvýhodněné balíčky služeb, praktické dárky či jiné benefity, jejichž prostřednictvím dáte nakupujícím najevo, že vám na nich záleží, a že si jejich přízně vážíte.

4. Zvedněte úroveň zákaznické podpory

Špičková péče o zákazníka nese ovoce. Nastavte firemní procesy takovým způsobem, aby se požadavky zákazníků řešily okamžitě. Opět vám pomůže systém CRM, který klienty přiřadí k odpovědným osobám a zároveň jim nastaví priority. Díky přístupu k historii komunikace budou pracovníci podpory vždy schopni adekvátně poradit.

Podobné články...