Dárkové firemní víno je ideální reklamní dárek pro obchodní partnery i zaměstnance

Dárky už dávno nekupujeme pouze nejbližším v soukromí. Stejně složité rozhodování náš čeká ve firmě, pokud jde o dárky pro obchodní partnery, významné zákazníky, ale i zaměstnance. Různé gurmánské dárky se dnes stávají hitem. Zkuste věnovat firemní víno. Pořád s ním dokážete překvapit.

Mít po ruce vhodné firemní dárky potřebujeme mít celoročně. Ale zrovna v září a v říjnu začneme již přemýšlet, jak obdařit k Vánocům či konci roku větší skupinu našich zákazníků, obchodních partnerů i své spolupracovníky, bez kterých bychom to v businessu nedotáhli tak daleko. Zapomeňte na stolní kalendáře, diáře, vizitkáře či pera. V dnešní době jsou pro mnohé již archaickými dárky. Co však potěší vždy, jsou dárky, jež přináší zážitek pro chuťové buňky. Takovým je i víno. Firemní víno není samozřejmě víno koupené někde v hypermarketu, ale ani jen tak ve vinotéce. Je nutné jej správně obrandovat, tedy označit logem společnosti či dalším firemním brandingem. V tomto případě je do ceny 500 Kč reklamní víno standardním propagačním dárkem s daňově uznatelným nárokem na odpočet DPH. Musí však vždy jít o víno s firemní etiketou nebo logem.

Kvůli dárkovému vínu nemusíte obcházet vinaře

Jestliže se rozhodnete pro dárkové víno, rozhodně to pro vás nebude znamenat obcházet vinaře, nakupovat lahve a tisknout etikety. Na dárková vína pro firmy se specializuje společnost Wine concept s.r.o. V e-shopu firmy Winehouse.cz si jednoduše a rychle doplníte představu o tom, jak luxusní vína jako firemní dárek mohou vypadat. Překvapí vás, že mnohdy se jedná o dokonalé komplety v různých dřevěných i efektních kartonových kazetách. Může jít o několik vín dohromady, případně vína s doplňky. Ale též o cenově levnější varianty dárků, které však nejsou pro firmu o nic méně reprezentativní. Poznáte to, jakmile uslyšíte od klientů obdivnou větu: „Ty jo, vy máte vlastní víno?”

Firemní vína nejsou vhodná pouze jako dárky pro muže

Věnovat víno jako dárek muži, nad tím se podiví málokdo. Ale firemní vína jsou vhodná i jako dárek pro ženy. Stačí jej vhodně vybrat. Podívejte se například na limitovanou edici dárkového cuvée od Piper-Heidsieck. Výrobce má za sebou spolupráci s takovými módními ikonami, jako jsou Jean-Paul Gaultier či Christian Louboutin. A věřte, že z dárku, kterým je láhev značky v rudé kabelce sloužící jako chladicí obal a bezpečný nosič na dvě sklenice vína, dámy tuto noblesu okamžitě vycítí. A to i když zrovna louboutinky s červenou podrážkou nenosí. Úchvatný je samozřejmě nejen obal tohoto dárku, ale i jeho obsah. Cuvée Piper-Heidsieck je z vinařské oblasti Champagne a je složené z odrůd Chardonnay (40 %), Pinot Noir (30 %) a Meunier (30 %). Dámy si jej správně vychlazené určitě užijí. Reklamní víno umí mít styl.

Podobné články...