Mobilní aplikace jako další obchodní kanál pro vaše podnikání

Věděli jste, že průměrný člověk má ve svém mobilním telefonu stažených až třicet aplikací? Sice je všechny nepoužívá, ale stažené je má. Proč se tedy nezařadit mezi těchto třicet a nedostat se potenciálním klientům více na oči? Přesně to je otázka, kterou pokládáme především podnikatelům a velkým lídrům ve společnostech. Tato technologická inovace totiž může být dalším obchodním kanálem vašeho podnikání.

Mobilní aplikace jsou na vzestupu

Je třeba si uvědomit, že mobilní aplikace jsou dnes na vzestupu. Klasické “hloupé” telefony s tlačítky už prakticky nejsou k dostání, nahrazovány jsou chytrými mobily, které začínají fungovat stále více intuitivně. A i když se zdá být aktuální trh už opravdu přesycen, stále se přichází s novými podobami, které jsou lepší než předcházející verze.

Ať už si koupíte jakýkoli chytrý telefon, to první, co uděláte po zapnutí a zadání PINu je stažení oblíbených a využívaných aplikací. Jejich používáním poté trávíme hromadu svého volného času. Statistiky dokonce říkají, že používáním mobilních aplikací strávíme až tři hodiny svého dne. A to jsou všechno informace, které hrají firmám a podnikatelům do karet.

Možnost, jak být vidět

Pokud jste si pokládali otázku, jak se dostat do povědomí lidí a jak být svým zákazníkům zase o krok blíž, mobilní aplikace jsou odpovědí. Jelikož se dnes používají v tak obrovské míře, je to pomyslné eso v rukávu každého podnikatele. Stačí si s nimi pohrát a udělat je uživatelsky přínosné, přehledné a nepříliš složité.

Aplikace navíc přináší řadu možností. Například nabízí možnost rozesílání notifikací, což je opravdu skvělý způsob, jak si omotat zákazníka kolem prstu a nechat si ho “namotaného”. Notifikace rozesílané přímo na mobilní telefon budou vaši aplikaci a společnost neustále připomínat.

Podobné články...