Nejznámější možnosti propagace, jaké využívat po celý rok

Rate this post

Contents

Zejména pokud působíte ve světě internetu, je pro vás důležité vyniknout mezi konkurencí. Kladete důraz hlavně na jedno, a to na vaše benefity, které se snažíte co nejvíce odprezentovat. S tím pomáhá PPC reklama, která navíc patří mezi nejznámější možnosti propagace. Vedle tradičního PPC však můžeme zmínit ještě některé z nich, které jsou v posledních letech hitem a které je možné využívat prakticky po celý rok.

Sociální sítě jsou mocný pán

Není tajemstvím, že mezi nejmocnější marketingové nástroje současnosti patří také sociální sítě. Jsou mocným pánem, o tom není pochyb ani sporu, ale samozřejmě mají své nevýhody. V případě, že se rozhodnete využívat reklamu na sítích čili u nejrůznějších influencerů, je důležité předem si ověřit míru zapojení sledujících. Jen ti, kteří jsou skutečně sledovaní a pyšní se množstvím interakcí, skutečně přinesou kýžené zisky.

Míru zapojení samozřejmě můžete snadno zjistit, a to svépomocí. Stačí si na internetu najít takzvanou kalkulačku „engagement ratu”, díky které zjistíte, jak si konkrétní uživatelé například Instagramu vedou a jak sledovaní skutečně jsou. Protože číslo sledujících snese mnoho.

PR články všude na internetu

Opomineme-li tradiční PPC, které je skutečně nejen nejrozšířenější, ale také nejefektivnější, můžeme zmínit i reklamní články, které jsou k dispozici všude na internetu. Jsou skvělým doplněním PPC a pravděpodobně nikdy nevyjdou z módy. To by si člověk musel přestat dohledávat informace na internetu, k čemuž pravděpodobně dnes už nedojde, nemyslíte?

Reklamní články mohou a nemusí působit reklamně. Někdy mohou přímo vyzdvihovat konkrétní produkty nebo služby, jindy se může jednat o nenápadné reklamy, které se umísťují na cizí webové stránky.

E-mailing ještě nevymřel

Nesmíme zapomenout ještě na tradiční e-mailing, který rozhodně nevymřel. I když je to spíše doplňková metoda marketingu, díky ní je možné udržovat kontakt se stávajícími zákazníky. Je to zkrátka a dobře další podpůrná metoda, jak informovat o nových produktech, službách a dalším.

V současné době je možné získat odběratele různě. Stačí získat e-mailovou adresu, kterou si následně přidáte do své databáze.

Podobné články...