Notifikace jako významný marketingový nástroj. Co vám přinesou?

Rate this post

Notifikace se staly fenoménem a novým pojmem v oblasti online marketingu. Co vlastně mohou přinést svým uživatelům a proč jejich obliba narůstá? Podívejte se na základní fakta.

Nový nástroj pro propagaci

Marketing stále překvapuje a nabízí nové a nové pojetí propagace značky. Pokud si přejete jít s dobou, uvažujte nad tím, co vám přinesou webové notifikace. Tyto nástroje sice nejsou tak často zmiňovány v publikacích jako e-mailing nebo sociální sítě, přesto jejich význam narůstá. Právě přes notifikace se totiž můžete svému klientovi dostat do jeho mobilního telefonu, s jeho svolením, a sdělovat mu důležité informace nebo nabídky.

I když není na vaší stránce

Pokud klient odsouhlasí zasílání push notifikací, souhlasí s tím, aby se mu zobrazovaly vaše zprávy dokonce i v době, kdy zrovna není návštěvníkem vaší internetové stránky. Vlastně jeho telefon může být nečinný a pouze připojen k internetu, aby se mu vaše nabídka zobrazila. Tato možnost je něco, co zde na poli marketingu ještě skutečně nebylo. Máte tak jedinečnou možnost zazářit. Jak notifikace využijete?

Zajímavý obsah

Obecně platí, že byste pomocí tohoto nového marketingového nástroje svým klientům měli přinášet informace, které jsou pro ně zajímavé a relevantní. Může se jednat o časově limitovanou nabídku, nebo třeba o zaslání voucheru. S notifikacemi si ale můžete zcela podle svého „vyhrát“ a dovolit klientovi, aby si pomocí nich budoval silné pouto k vaší značce. Jak na to? Pokuste se svého zákazníka aktivovat tak, že některá sdělení gamifikujete. Kdo si hraje, má většinou kladný vztah ke značce, která se svého klienta snaží pobavit a inspirovat.

Notifikace představují neskutečnou studnici možností, které se pro váš marketingový tým nabízejí. Jak je využijete ve svůj prospěch vy? Získáte nové zákazníky a budete s nimi tvořit dlouhodobý vztah?

Podobné články...