Party stan ve firmě využijete i jako reklamní stánek

Investovat znamená mnohdy ušetřit. To je i případ, kdy ve firmě investujete do party stanu. Ten se rozhodně nehodí jen pro firemní party. Je to multifunkční pomocník pro mnoho firemních aktivit.

Kolikrát za rok si ve firmě pronajímáte různé stánky či přístřešky? Potřebujeme je na akce pro naše zaměstnance i obchodní klienty, též na výstavy, konference, různé promo akce či jako prodejní stánek. Je jedno, jestli jsme živnostník, malá, střední nebo velká firma. Tyto akce jsou součástí obchodně-marketingového mixu a potřebujeme pro ně vhodné zázemí. To nám umí nabídnout speciální stany, známé i jako party stany, i když tento název je z důvodu jejich multifunkčnosti poněkud zavádějící.

Vlastní reklamní stánek se vyplatí

Když si sečtete veškeré výdaje, které nás stojí půjčování mobilních stánků, je výhodnější si reklamní stánek koupit vlastní. Ušetříme nejen půjčovné, ale i čas a zaměstnance, kteří se musí o jeho zajištění starat. Kvalitní promo stany lze přitom snadno skladovat i převážet. Nepotřebujete pro ně žádnou speciální nákladní techniku, ani velké sklady. Dokonce ani montážní tým. Jsou lehké a snadno se sestaví i následně rozloží.

Tyto vlastnosti jsou skvělé, i pokud se stan rozhodnete používat jako prodejní skládací stánek. Poradí si s ním i externí promotérky. Čas potřeby na složení a rozložení stánku je minimální.

Velikost, kterou potřebujete

Obrovskou výhodou promo stanů pro firemní účely je jejich velikostní variabilita. Stany se nabízí od velikosti 2×2 m až po 6×3 m. Lze je však navzájem propojovat a kombinovat, takže rozměry jsou vlastně přesně takové, jaké potřebuje. Pro jakoukoliv akci si je sestavíte zcela na míru. Jejich součástí je plachta s nepromokavou střechou. Boční plachty můžete, ale nemusíte používat. Plachty si lze vybrat z několika barevných variant a kompletně je potisknout firemním brandingem.

Podobné články...