Respirátor s potiskem – ideální reklamní předmět, který si můžete odečíst z daní

Rate this post

Pandemie koronaviru vystavila mnoho podnikatelů nejistotě. Nikdo neví, jak dlouho budou ještě restrikce trvat a jak se nedostatek peněz mezi lidmi projeví na tržbách firem. Je proto nutné při propagaci firmy volit takový způsob reklamy, který nabízí nejvyšší účinek při co nejmenších nákladech. Jedním z takových způsobů propagace jsou reklamní respirátory s potiskem.

Proč jsou reklamní respirátory efektivnější než jiné reklamní předměty?

Reklamy na billboardech, v časopisech i na internetu jsou lidmi často přehlíženy, přestože stojí inzerenta spoustu peněz. Lidé si zkrátka na tyto typy reklam vypěstovali rezistenci. To ovšem neplatí na reklamní plochu, jakou jsou respirátory. Certifikovaný respirátor FFP2 je povinnou součástí výbavy každého, kdo se můžete potkat s někým cizím. Pokud na váš respirátor umístíte potisk, každý kolemjdoucí si jej všimne, protože váš respirátor s potiskem bude vypadat jinak než ostatní. Respirátory FFP2 s potiskem přitahují pozornost, protože lidé se ostatním dívají do obličeje. Na jediný respirátor s potiskem, který pořídíte doslova za pár korun, soustředí během jeho životnosti pozornost tisíce lidí, z nichž většina si podvědomě zapamatuje vaši značku. Žádná jiná současná forma reklamy nemá tak výhodný poměr výkonu a ceny.

O cenu respirátorů s potiskem si snížíte daně

Jak vyplývá ze zákona 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty (§ 13 odst. 9 a § 72 odst. 4) a 586/1992 Sb. o daních z příjmů (§ 25 odst. 1), můžete si o hodnotu reklamních předmětů snížit základ daně, v případě že jsou viditelně označeny vaším logem, jménem firmy, či názvem vašeho produktu, nepodléhají spotřební dani a jejich cena je nižší než 500 Kč bez DPH.

Všechny tyto podmínky splňují respirátory FFP2 s potiskem na výbornou. Jedná se o užitečný reklamní dárek, který v dnešní době využije každý.

Podobné články...